Τετάρτη 4 Αυγούστου 2010

Me, myself and I..

Είχα να γραψω τοσο καιρο.Χρωσταω ηδη αρκετα τρου στορις. Κεφια πολλα δεν εχω. Και ομως μου βγαινει μια απιστευτη αναγκη να γραφω. Επειδη να καταπιεζομαστε καλο δεν ειναι, ειπα να συμπληρωσω μερικα απο τα γνωστοτερα μπλογκοπαιχνιδα. Οχι οτι με διαβαζει κανεις ξενος, τα περισσοτερα ειναι γνωστα αλλα αφου μου ρθε μη το καταπνιξω.



1. Όνομα: Εύα 
2. Γενέθλια: 07/08
3. Ζώδιο: Λιονταρακι 
4. Χρώμα μαλλιών: Πλεον κοκκινο.
5. Χρώμα ματιών: καστανα.
6. Έχεις ερωτευτεί ποτέ? Σαν παιδι και εγω.
7. Είδος μουσικής που ακούς: Οτι μου ερθει αναλογα τα κεφια. Περναω φασεις που μπορει να ακουω το ιδιο σιντι συνεχως, αλλη φαση που ακουω τα παντα μαζι χωρις λογικη. Απο τοτε που μετακομισα ακουω εναν ραδιοοφωνικο σταθμο που ειχα να ακουσω απο το γυμνασιο. Δεκα μερες τωρα ακουω τα ιδια πεντε τραγουδια σε μια ατερμονη λουπα. 
8. Χαρακτήρας Disney/Warner Bros: Δεν εχω ιδεα.
9. Ποιος φίλος/φίλη σου μένει πιο μακριά? Πλεον κανεις.
10. Πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι μόλις ξυπνήσεις: Τρωω πρωινο.
11. Κάτι που έχεις πάντα μαζί σου και δεν το αποχωρίζεσαι: Τον σταυρο μου.
12. Τί έχεις στον τοίχο σου? Προς το παρον μια αφισα και εναν πινακα αλλα αν μπορουσα θα ειχα παντου σημειωματακια, φωτογραφιες και διαφορες σαχλαμαριτσες.
13. Τί έχεις κάτω απ' το κρεβάτι σου? Το τερας του λοχ νες.
14. Αν ήσουν μόνος/η στο σπίτι και άκουγες ένα βάζο να σπάει τί θα έκανες? Αν δεν βαριομουν θα σηκωνομουν να δω.
15. Αγαπημένος αριθμός: Δεν εχω.
16. Αγαπημένο όνομα: Πολλα αρχαιοελληνικα.
17. Τα χόμπι σου: Δεν εχω, βαριεμαι.
18. Πού θα ήθελες να ήσουν τώρα? Σε αλλη γη σε αλλα μερη. 
19. Μια ευχή για το μέλλον: Να ερθουν επιτελους αυτα τα καλυτερα που ολο ερχονται και ολο στον δρομο ειναι.
20. Αν μπορούσες να ταξιδέψεις στο χρόνο και να γυρίσεις πίσω, σε ποια εποχή θα πήγαινες? Δεκαετια του 20 και θα μουν η γυναικα μαφιοζου η απο αυτες τις σουφραζετες που ζητουσαν δικαιωματα. 
21. Φωτιά! Πάρε κάτι μαζί σου: Πορτοφολι. 
22. Αγαπημένο λουλούδι: Προσωπικα λατρευω τα καιζερ, ενα πολυ ομορφο και ιδιαιτερο φυτο αλλα η πασχαλια μου θυμιζει εντονα ενα αγαπημενο προσωπο.
23. Αγαπημένη σειρά: Να ταν μια και δυο καλα θα ηταν.
24. Αγαπημένη ταινία: Καλα να μαστε.
25. Αγαπημένο τραγούδι: Δε τα παω καλα με τα αγαπημενα λεμε.
26. Aγαπημένο βιβλίο: Παρατα με.
27. Αγαπημένο ζώο: Σκυλακια, αυτα τα μαλλιαρα σαν πατσαβουρες.
28. Αγαπημένο ρούχο: Οτιδηποτε ειναι ομορφο πανω μου.
29. Αγαπημένος καλλιτέχνης/ιδα: Δεν το χω με τις λιστες τι δεν καταλαβαινεις;
30. Αγαπημένο χρώμα: Ροζ και μαυρο.
31. Αγαπημένο φαγητό: Παστιτσιο
32. Με ποιον χαρακτήρα από cartoon (Disney, WB, comics) ταυτίζεσαι? Αν ελεγες απο σειρα το χω, απο καρτουν δε το χω.
33. Κακή συνήθεια: Μιλαω πολυ.
34. Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που σου αρέσει: Αμα εχω κεφια ειμαι τσαχπινα.
35. Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που δεν σου αρέσει: Οταν δε μου αρεσει κατι, δυσανασχετω εντονα και εμφανως. Δεν χτυπαω ποδαρακι σαν μωρο αλλα ειμαι οριακα κοντα στο να το κανω.
36. Συνηθισμένη ατάκα: Ειναι τοσες πολλες που κανεις επιτομο λεξικο. 
37. Δουλειά που θα ήθελες να κάνεις: Εισοδηματιας. Και συγγραφεας. Ταυτοχρονως ομως.
38. Μεγαλύτερος φόβος: Μοναξια. 
39. Η καλύτερη pizza: Πολλα αλαντικα και πολλα τυρια μαζι.
40. Πιστεύεις ότι τα κατοικίδια ζώα είναι…: Ο καλυτερος φιλος για οσους τα εκτιμουν.




Αν το επομενο ποστ ειναι για τα δυσκολα παιδικα μου χρονια, λιθοβοληστε με.

Δεν υπάρχουν σχόλια: