Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2010

Cinema paradiso..

Απο μικρή μου αρεσε να γραφω. Μαλιστα εγραφα πολυ ωραιες και αστειες εκθεσεις στο λυκειο οποτε θεωρουσα οτι εχω δικιο που μου αρεσει το γραψιμο. Τα χρονια περασαν, προφανως ουτε συγγραφεας εγινα, ουτε καν δημοσιογραφος γιατι πολλα ειμαι, ανοητη δεν ειμαι και γρηγορα συνειδητοποιησα οτι πολλοι ανθρωποι γραφουν πολυ καλυτερα και πιο εξυπνα απο μενα.


Ωστοσο, αυτο δε με εμποδισε να μπω στο μαγικο κοσμο του ιντερνετ και των forums και σχεδον πεντε χρονια πριν πρωτογραφηκα σε ενα κινηματογραφοφιλο σαιτ. Περασα πολυ ομορφα εκει μεσα, ουσιαστικα εκει εμαθα να "μιλαω" με τα γραπτα μου, γιατι κακα τα ψεματα ειναι φοβερα δυσκολο να αποτυπωσεις τον προφορικο λογο, γραπτως, χωρις παρεξηγησεις. Τα χρονια περασαν,για αλλη μια φορα ο κυκλος εκλεισε και η σοφοτερη βερσιον του εαυτου μου μετακομισε στο υπερλατρεμενο gtvs. Να μη τα πολυλογω, εκατονταδες ποστ μετα εκει μεσα, εγραψα, ειπα, μου ειπαν, γελασα με κατι, θυμωσα με κατι αλλο και κατεληξα να εχω ανοιξει μπολικα θεματακια. Μερικα απο αυτα ειναι τοσο αγαπημενα που αποφασισα να τα μεταφερω εδω. Αλλωστε, μετρημενοι ανθρωποι με διαβαζετε, δεν εχετε ολοι γνωση τι εστι gtvs και ως γνωστον, η γνωση ειναι για να μοιραζεται..

Η πρωτα φουρνια θεματων ειναι η αγαπημενη μου τριλογια : "Πες τα να ξαλαφρωσεις". Την εμπνευση την πηρα απο ενα αλλο σαιτ και η πολυ απλη κεντρικη ιδεα ηταν να πουμε δυο τρια πραγματα που πιστευουμε αλλα ξερουμε οτι ολοι οι αλλοι δεν ενστερνιζονται τις αποψεις μας. Η αμα το μαθουν θα μας πουν περιεργους. Η ειναι κατι που το θεωρουμε φυσιολογικο και με τα χρονια μαθαμε οτι δεν ειναι και τοσο. Η τελος παντως πραγματα που αποτελουν τα μικρα βρωμικα μυστικα μας.

(Θα γραφω μονο τα δικα μου, των αλλωνονε μπειτε στο σαιτ και βρειτε τα, δε θα σας τα λεω ολα εγω)

1) Πες τα να ξαλαφρωσεις- Κινηματογραφικη εκδοση:

- Μου αρεσουν τα μιουζικαλ.

- Αλλα αυτο που μου αρεσει απολυτα και ολοκληρωτικα ειναι οι ταινιες με χρονοταξιδα, εναλλακτικες πραγματικοτητες κτλ. Εχω δει τα παντα ολα αν και συνηθως ταραζομαι με τα λογικα κενα.

- Μου αρεσε το Dogville.

- Δε μου αρεσει η Σκαρλετ ουτε σαν γυναικα ουτε σαν ηθοποιος και οχι δε την ζηλευω επειδη ειναι η Σκαρλετ.

- Εχω δει τοσες ταινιες και ομως αν μου πεις πες δυο ταινιες του ταδε απλα θα κολλησω. Οταν καποιος λεει ο αγαπημενος μου ειναι αυτος παντα ρωταω τις δουλειες του και μετα λεω" και δικος μου ειναι/ δεν ειναι!".

- Με τα scary movie δε γελαω ποτε αλλα τα βλεπω γιατι ειναι διασκεδαστικα.

- Ουτε με τους Monty Pythons γελαω και μη κρινετε, δικο μου ειναι το θεμα οτι θελω λεω.

- Λατρευω τις βιογραφικες ταινιες και τις αληθινες ιστοριες. Εχω δει παμπολες και καθε φορα κλαιω.

- Δε βλεπω τα οσκαρ γιατι βαριεμαι που ειναι τοσες ωρες τελετη. Παντα ομως βλεπω αποσπασματα απο τις βραβευσεις και τους λογους και περναω αλλες τοσες ωρες χαζευοντας τα φορεματα. Το Red carpet δε το χανω ποτε σε καμια βραβευση κανενος ειδος βραβειου. Ναι ειμαι τοσο επιφανειακη.

- Γιατι οι καλοι τηλεοπτικοι ηθοποιοι δε κανουν αναλογη κινηματογραφικη καριερα?

- Ειδα το Μαμα μια και οχι μονο καταδιασκεδασα και ηθελα να χορευω, συγκινηθηκα κιολας. Και μετα εβαλα ολο το οστ στο φλασακι του αμαξιου μου.

- Λατρευω τα ποστερ των ταινιων. Παντα για scrensaver ειναι καποιο ποστερ απο ταινια/ σειρα και εχω ορκιστει οτι στο δικο μου σπιτι σταντε θα κρεμασω μερικα στους τοιχους σαν πινακες.
 
- Δεν με εντυπωσιασε ο Νονος.

- Δε βλεπω θριλερακια πολυ συχνα γιατι βαριεμαι και δε τρομαζω.

- Μου αρεσουν οι ρομαντικες κομεντι οπου αγορι συναντα κοριτσι και αγαπιουνται παραφορα και ας μην ειναι ρεαλιστικα.

- Εχω δει τους Αρχοντες και ενω εκτιμησα την υπεροχη δουλεια σε ολα τα επιπεδα, σαν ταινιες δε με αφορουν ιδιατερα.

- Ο Μοργκαν Φρημαν σε ποσες ταινιες το χρονο παιζει?

- Δε συγκινηθηκα καθολου με το Green Mile.

- Εκλαιγα σαν μωρο με το "αγαπα με αν τολμας" και τις 10 φορες που το ειδα.

- Δε μου αρεσουν τα Ice Age.

- Δεν με αγγιξε καθολου το Big Fish και ακομα απορω αν πρεπει να παω στον μαγο του Οζ.

- Ο Τζονι Ντεπ ειναι ο αγαπημενος μου ηθοποιος και φιλαω το χωμα που παταει.

- Δεν μου αρεσουν ιδιατερα οι πρωτες ταινιες του Ταραντινο ενω λατρεψα διχως ελεος τις τρεις τελευταιες του.

 - Ωραιο ταινιακι η Αμελι αλλα δε τρελαθηκα.

- Ωραιο και το ρεκβιεμ αλλα σε καμια περιπτωση δε τρελαθηκα.

- Αν και εχω δει απειρες ταινιες, δεν εχω δει πολλα κλασσικα και αγαπημενα οπως τον Ταξιτζη, τον Σημαδεμενο, την Καζαμπλανκα.

- Οσο εχω γελασει με το eurotrip δεν εχω γελασει με αλλη κωμωδια.

- Στο υπερλατρεμενο "Θα χυθει αιμα" γελουσα σαν την χαζη στην σκηνη στο μποουλιγκ. Ακομα αναρωτιεμαι γαιτι.

- Μισω θανασιμα την Ρενε Ζελβεγκερ.

- Δεν εχω δει ουτε σκηνη απο ταινια του Αλμοδοβαρ και ντρεπομαι τοσο πολυ.

- Ειδα το Toy story φετος και δε μου αρεσε, ισως φταιει που ειμαι ολοκληρη γαιδαρα και οχι παιδι.

- Δεν εχω δει ολοκληρωμενα Star Wars( Edit: τα ειδα τελικα μαζι με Ματριξ και Νονους φετος).

- Αγαπω τον Νταουνι Τζ, και τον Νορτον.

- Καθε φορα βουρκωνω με το "Κοριτσι μου".

- Ειδα ολα τα Χαρυ Ποτερ φετος, επειδη με επεισαν αγαπημενοι φιλοι.

- Το κλαμα που χα ριξει στον Βασιλια των Λιονταριων ακομα το θυμαμαι.

- Οταν ειδα τον Τιτανικο, ο Λεο δε μου εκανε καμια εντυπωση. Περασαν πολλα χρονια για να μου αρεσει και σαν ανδρας και σαν ηθοποιος.



Τα υπολοιπα, αν δεν φαω ντοματες για τις εξομολογησεις, θα ελθουν εν καιρω..

3 σχόλια:

Unknown είπε...

- Δεν έχω δει Νονούς
- Δεν βλέπω χαζοθριλεράκια γιατί δεν τρομάζω και απορώ γιατί τα βλέπει ο κόσμος
- Δεν έχω δει ΟΥΤΕ ΕΝΑ Star Wars
- Μου τη σπάνε απίστευτα όλοι αυτοί που πάνε σε κάτι κλισέ ταινίες με αντιγραφή σενάριο που το μόνο που έχουν είναι καλή διαφήμιση και εφέ και λένε πόσο γαμάτες είναι. Αφού ρε φίλε έχεις δει 100 φορές το ίδιο στόρυ σε καλύτερη εκτέλεση, τι ακριβώς σου άρεσε; Το τρέιλερ στην τηλεόραση;
- Κοιμήθηκα στα μισά του Pulp Fiction
- Μετά από παρότρυνση φίλης που με είπε «άκαρδο», επιχείρησα να δω το Notebook. Μετά από 30’’ κωπηλασίας σε λίμνη (ναι, αυτή είναι η αρχική σκηνή), άφησα τον κωπηλάτη κάπου στα μισά της λίμνης και έσβησα την ταινία από το σκληρό.
- Δεν αντέχω μιούζικαλ, το ξέρω κι ας μην έχω δει ποτέ μου.
- Μικρός μισούσα το Lion King.
- Οι Αμερικάνικες σαχλοκωμωδίες (ναι, αυτές με το ίδιο copy/paste σενάριο) είναι ένοχη απόλαυση.

NemDam είπε...

Πραγματικά έχω τρομάξει με το πόσα έχουμε κοινά! Ένα σου λέω... Eurotrip = LAUGHSSS, My Girl = CRYINGGGG

eva είπε...

Αληθεια? Πολυ πολυ χαιρομαι! Γραψε ομως και συ την δικη σου λιστα να γινει κουβεντα..