Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Crazy on the Outside..

Η ψυχοθεραπεια είναι καλο πραγμα. Αν αφηνουμε πραγματα μεσα μας, καταληγουν να μας τρωνε την ζωη και να μας υποσκαπτουν εσωτερικα. Τι καλυτερο λοιπον και πιο απελευθερωτικο από το να βγουμε στους δρομους και ανευ φοβου και παθους να πουμε τι τρελα κουβαλαει ο καθενας μας.
 Το συγκεκριμενο θεματακι σχετιζεται με τα μικρα, παλαβα και χαριτωμενα που ολοι μας κανουμε στην καθημερινοτητα μας.Τι κανετε που το θεωρειτε χαριτωμενο αλλα ολοι σας κοιτανε με απορια? Με τι γελατε και οι αλλοι κανουν γκριματσες? Τι τρωτε, τι δε τρωτε, τι χουγια εχετε ρε αδερφε? Τι ειναι αυτο το κατι το μικρουλι που νομιζετε οτι μονο εσεις κανετε αλλα τελικα θα αποδειχτει οτι υπαρχουν και αλλοι ομοιδεατες στον κοσμο τουτο?



- Εχω τρεις μεγαλους δισκους γεματους με σειρες και ταινιες και δε ντρεπομαι καθολου. Οποτε ακουω οτι ειναι χασιμο χρονου απλα λεω οτι με διασκεδαζουν οσο λιγα πραγματα σε αυτη τη ζωη. Ωστοσο, ελληνικη τιβι δε βλεπω χρονια τωρα.

- Εχω πιει βαρελια ολοκληρα απο μπυρα και ρετσινα και σαν ποτα δεν τα χωνευω καν.

- Οταν βγω εξω ακομα και αν ειμαι σκασμενη απο φαγητο παντα θα φαω ολα τα πατατακια, κουλουρακια πραγματακια που φερνουν.

- Δεν τρωω ρυζογαλο, σπανακορυζο, φακες, αγγιναρες γιατι απλα ειμαι πεπεισμενη οτι δε θα μου αρεσουν.

- Η μερεντα συνδυαζεται με ολα.-

- Μου αρεσουν σε βαθμο παραλογισμου τα πρασινα ματια.

- Με μισουν οι ηλεκτρικες συσκευες.

- Στο φλασακι του ραδιοφωνου στο αμαξι εχω μια φοβερη και τρομερη επιλογη απο Ξυλουρη, Υπογεια Ρευματα, Prodigy, Βανδη κτλ και το θεωρω οτι καλυτερο εχει βγει. Κανεις δεν συμφωνει αλλα δε με νοιαζει.

- Φετος ειδα τον πρωτο ολοκληρωμενο μου αγωνα ποδοσφαιρου.

- Δεν εχω δει μεξικανικες σειρες εκτος απο το πραγματικα υπεροχο " Για την αγαπη της Εσθηρ".

- Λατρευω τα ψηλοτακουνα αλλα εχω προβλημα με την μεση και δεν μπορω να τα ανεχτω για πολυ ωρα. Ωστοσο δε τα αποχωριζομαι και παιδευω ολο το κοσμο που με περιμενουν.


- Εχω αλλαξει τοσες συσκευες ωρες μετα την αγορα που πλεον ειμαι πεπεισμενη ότι καποιος γελαει μαζι μου εκει ψηλα.

- Δεν ακουω ηλεκτρονικη και χεβι μεταλ. Ολα τα αλλα τα αγαπω.

- Με εκενυριζει ο Χατζηγιαννης γιατι εχει τοσο πολυ ταλεντο και αναλωνεται με τα ιδια τραγουδια. Αφηστε που ειναι παντου.

- Οποτε δεν εχω τι να πω σε παρεα με αγορια, παντα λεω οτι ημουν συμμαθητρια με την Στικουδη. Ολοι χαιρονται.

- Οταν ημουν μικρη ημουν τοσο αδυνατη που για χρονια ολοκληρα ολοι με ρωτουσαν, " δε τρως ολο το φαι σου?".

- Δεν φοραω λαχανι ρουχα.

- Τακτοποιω τα ρουχα κατα χρωμα και ταραζομαι οταν μου αλλαζουν θεση.

- Βλεπω σειρες μονο με την μανα μου γιατι παντα καταληγω να μη τα θυμαμαι ολα και μου τα θυμιζει αυτη με ανατριχιαστικες λεπτομερειες.

- Δεν υπαρχει περιπτωση να οδηγω χωρις gps η να πηγαινω καπου που δε γνωριζω και να μην χαθω.

 -Δε τρωω τσιχλες γιατι με τρελαινει χωρις ελεος ο ηχος του μασηματος απο τους αλλους οποτε δε το κανω για να μη λενε οτι κανω οτι με ενοχλει.

- Κοιμαμαι πανευκολα και παντου.

- Εχω κλαψει με ταινιες, βιβλια, τραγουδια ακομα και διαφημισεις.

- Εχω απεραντη υπομονη η οποια μπορει να κλονιστει σε ανυποπτο χρονο και για κατι μικρο και ασημαντο.

- Δεν μου αρεσουν τα κομματακια στα φαγητα, γλυκα, ποτα, παγωτα. Αν το γλυκο εχει κομματακια φρουτου και δε μπορω να τα αφαιρεσω απλα δε τα τρωω.

- Εσπασα μπροστινο δοντι τρωγωντας γλειφιτζουρι.

- Γελαω δυσκολα γενικως αλλα με μερικους μετρημενους φιλους γελαω μεχρι δακρυων. Ενιοτε γελαω μονη μου. Μετα τα ξαναθυμαμαι και ξαναγελαω. Και μετα ξανα.

- Δεν συμπαθω σχεδον κανεναν με την πρωτη ματια. Αν ομως αγαπησω καποιον θα τον αγαπω για παντα.

- Ναι η μερεντα και η νουτελα εχουν αλλη γευση.

- Μαζευω αποκοματα απο τα παντα. Του σινεμα τα κολλαω σε τετραδιο και πολυ καμαρωνω.

- Δεν μου αρεσει να μιλαω στο τηλεφωνο αλλα εχω μπλεξει με τους πιο πολυλογαδες ανθρωπους του κοσμου.

- Επειδη τρωω ελαχιστα πραγματα συνηθως λεω τι τρωω και οχι τι δε τρωω.

- Φοραω συχνα μαυρα αλλα σταθερα δηλωνω ως αγαπημενο χρωμα το ροζ. Και το εννοω.

- Φοραω ρολοι μονο στο δεξι χερι απο τοτε που πρωτοφορεσα.

- Δενβγαινω χωρις κοσμηματα ουτε μεχρι το περιπτερο. Και ολα ταιριαζουν μεταξυ τους

- Γραφω παντα ατονα και ταραζομαι οταν μου κανουν αστειακια για αυτο και τα λαθη βιασυνης. Δε παιζει να χω κανει ποτε ορθογραφικο σε γραπτο λογο. Το ιντερνετ δε μετραει, παντα βιαζομαι.

- Διαλεξα την σχολη μου την μερα που δηλωνα μηχανογραφικο. Δεκα λεπτα πριν πιασω το μολυβι συνεχιζα να λεω οτι εγω φιλολογος ποτε δε θα γινω.

- Τωρα πιστευω οτι γεννηθηκα για αυτο.

- Τρελαινομαι οταν καποιοι κρινουν χωρις να ξερουν. Επισης, οταν κρινουν καποιουν υπακουωντας σε στερεοτυπα και προκαταλειψεις.

- Δεν μπορω ποτε να κρατησω το στοματακι μου κλειστο ακομα και αν δεν πρεπει.

- Λατρευω το ποδηλατο και ειμαι μεγαλος μαστορας στην ποδηλαταδα.

- Αληθεια πιστευω οτι δεν υπαρχουν ασχημοι ανθρωποι.

- Αλλα σταντε υπαρχουν πολλοι κακοι.

- Δεν εχω παιξει ουτε δευτερολεπτο ηλεκτρονικο παιχνιδι.

- Αλλα καθε μερα διαβαζω μερικες σελιδες απο καποιο βιβλιο.

- Διαβαζω τοσο γρηγορα που ολοι σταθερα κοβουν το χερι τους οτι πλακα κανω.

- Τα σπαγγετι τα απεχθανομαι. Ολα τα αλλα ειδη, σχεδια, χρωματα μακαρονιου τα λατρευω.

- Δε μου αρεσουν τα περισοτερα φρουτα και λαχανικα.

- Καπνιζω μονο εξω και μονο απο φιλους.

- Μερικα απο τα πιο αγαπημενα μου πλασματα ειναι απο δω μεσα.

- Εχω μεθυσει 3 φορες σε βαθμο ξεφτυλας και δε θελω πυτε να το θυμαμαι ουτε να το θυμουνται.

- Δε πινω καφε.

- Η φετα παει με ολα τελος.-

- Οσο και αν λατρευω τα πραγματακια και τα αξεσουαρ δεν μπορω να κατσω σε μαγαζι πανω απο2 λεπτα. Παιρνω οτι βρω μπροστα μου. Αν δεν βρω κατι ωραιο μπροστα μου απλα φευγω.

- Μιλαω δυνατα και γελαω ακομα δυνατοτερα. Η αδερφη μου λεει οτι εχω ενα αορατο κουμπακι στο χερι, το οποιο γυριζει οποτε θελει να κανω πιο ησυχια γιατι κοιμαται καποιος.

- Κοκκινιζω.

- Παντα οταν βλεπω επεισοδιο, εκτος αν ειναι κατι συγκλονιστικο εχω το μισο παραθυρο ανοιχτο και μιλαω μσν.

- Δεν μου αρεσει οταν μιλαω ο συνομιλητης μου να φοραει γυαλια ηλιου. Δε τους τα βγαζω αλλα προτιμω να βλεπω ματακια.

- Εχω 10 ρολογια σε ολα τα χρωματα και σχεδια.

- Το ψαρι μου το λενε Αγαμεμνονα Β Μεγαλοπρεπη. Ειναι ο δευτερος της δυναστειας, μετα τον Αγαμεμνονα τον Σκετο. Εχω σκεφτει και ολα τα ονοματα των επομενων 5-6 ψαριων αλλα δε τα αποκαλυπτω, Οι φιλοι του τον φωναζουν Μεμμο.


- Αντιθετως λατρευω τα παιδακια. Τα ζουλαω, τα φυλαω, τα σκαω.

- Γιαυτο ο γιος της κολλητης μου που σαν μωρο τον ειχα σαν λουτρινο, οταν εμαθε να περπαταει δε με πλησιαζε.

- Τωρα οποτε παω να φυγω κλεινει την πορτα και φωναζει θα μαι καλο παιδι μη φυγεις. 

- Το αγαπημενο μου παγωτο ειναι μπανανα.

- Με το μεσημεριανο μου στο σπιτι πινω σταθερα χυμο. Εξω οτιδηποτε δεν εχει χυμο.

- Λατρευω χωρις ελεος τα παντζαρια. Τις υπολοιπες σαλατες τις τρωω εαν και εφοσον εχω κεφια.

- Δε πινω κοκα κολα πανω απο 3-4 φορες τον χρονο.

- Οταν πηρα το αμαξι μου για βδομαδες παρκαρα με την βοηθεια του συνοδηγου, των γειτονων, των περαστικων. Σε μια καφετερια, ενας φιλος φιλου με την βοηθεια των τηλεφωνων μας μου εμαθε να παρκαρω. Εκτοτε παρκαρω αψογα.

- Αν και δεν φημιζομαι για την φωτογενεια μου λατρευω τις φωτογραφιες και στο σπιτι μου εχω παντου φωτο με φιλους.

- Εχω διαβασει πολλα βιβλια, περιοδικα, κομικ στα ορθια. Αν το βιβλιο ειναι μεγαλο το διαβαζω σε δοσεις καθε φορα που επιστρεφω στο βιβλιοπωλειο.

- Καε φορα που πλενω το αμαξι βρεχει.

- Με μια συγκεκριμενη φιλη οποτε βγαινουμε καθε μα καθε φορα τρεχουμε πισω απο τα λεωφορεια γιατια παντα τα χανουμε. 

- Στις πανελληνιες εγραφα παντα καλυτερα στα θετικα. Μιλαμε εξωφρενικα καλα. Ακομα λεω οτι αυτα με εβαλαν στην φιλοσοφικη.

- Μαθηματικος μεγαλης ηλικιας και κουφος με περνουσε αγορι. Ειχα αγορε μαλλια αλλα φορουσα κοσμηματα και κοριτσιστικα ρουχα που μαλλον θεωρουσε οτι ειμαι γκευ. Σε ολα τα εξαμηνα ολα τα χρονια με ειχε 20. Αληθεια δε ξερω τι γινεται. 

- Ειμαι πεπεισμενη οτι θα πεθανω παρεα με 500 γατες. Και καν δεν τις συμπαθω.

- Εχω ενα μπλογκ και γραφω αστειες ιστοριες με φιλους που δεν ενδιαφερουν κανεναν αλλον εκτος απο εμας.

Ουφ ξαλαφρωσα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: