Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Best actress in a leading role- Blogoscars 2012

Την δεκαετία του 20 εμφανίστηκαν στο σανίδι οι αδερφές Καλουτά: 


Το 1961 ξεκίνησαν την καριέρα τους, οι αδερφές Μπρογιερ:



















Στα '00 εμφανίζονται οι αδερφές Μαγγίρα: 








Το σωτήριο έτος 2012, για μια και μόνο εμφάνιση στα blogoscars 
ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΜΟΝΟ
οι αδερφές Ε.


10.  Felicity Jones-"Like Crazy"
"Τι εννοείς, βαρέθηκες να πληρώνεις υπεραστικά; Και εγώ που τα βρίσκω τα λεφτά νομίζεις; Στα δέντρα; Και ποια είναι αυτή που σηκώνει το τηλέφωνό σου;"

9. Viola Davis-  "Help"

"Πλένω, καθαρίζω, φροντίζω το μωρό σου που δεν είναι αρκετά όμορφο για να γίνει Μις Μισισίπι 1972, ανέχομαι την μουρλοκακομοίρα φίλη σου, δεν μ' αφήνεις να ξαλαφρώσω και σαν άνθρωπος. Νισάφι!"


8.  Elena Anaya- "Skin I live in"
"Τι εννοείς είμαι κορίτσι;"

7.  Jessica Chastain- "Take shelter"
-"Τι κάνουμε εδώ μέσα;" - "Νομίζω θα βρέξει" -"Από ζάχαρη είσαι;" - "Έρχεται κατακλυσμός σε λέω". -"Τον ζαβό- Κέρτις τον άνδρα της Σαμανθα τι τον έχεις?" 


6. Leila Hatami- "Separation"
"Τι εννοείς, ότι ζω σε ανδροκρατούμενο, θρησκόληπτο καθεστώς και δεν μπορώ ούτε να χωρίσω με την ησυχία μου;"

5.  Rooney Mara- "The girl with the dragon tatoo"
"Νομίζω το σκουφί, θα χαλάσει την μοικάνα μου."

4. Lubna Azabal -"Incedies"
"Στα άρματά, στα άρματά, εμπρός στον αγώνα".


3.  Kirsten Dunst-"Melacholia"
"Αν δεν είχα κατάθλιψη μπορεί και να νοιαζόμουν
 που ο πλανήτης είναι τόσο κοντά".

2.Charlotte Gainsbourg- "Melacholia"
- "Ο άνδρας μου λέει ότι δεν θα μας πέσει ο ουρανός στο κεφάλι."
- "Ο άνδρας σου είναι ο Τζακ Μπάουερ, γιατί να τον πάρω στα σοβαρά;"
-"Άσε μας κουκλίτσα μου, εσύ έχεις κατάθλιψη, δεν μετράς."

1.  Tilda Swinton-"We need to talk about Kevin"
"Θα μεγαλώσει και θα ηρεμήσει, μην τον βλέπετε έτσι."