Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Best Leading Actress - Blogoscars 2013

                   
      
                                10. Aubrey Plaza- Safety not Guaranteed
Αγαπητο ημερολογιο
μολις τελειωσα μια πολυ ωραια ταινια με χρονοταξιδο, που δεν ειναι χρονοταξιδο. Ή μπορει και να ειναι χρονοτάξιδο κανεις δε ξερει και να σου πω την μαυρη μου αληθεια δεν ρωτησα κιολας, γιατι διατηρω το indie boho alternative προφιλ μου. Ασε που οταν πρωτοδιαβασα το σεναριο, φοβηθηκα μην με βαζουν να παταω κανα κουμπι ή να με κυνηγουν αρκουδες και δεν ειχα καμια ορεξη. ΚΑΜΙΑ.
Aubrey 

9.Jennifer Lawrence - Silver linings playbook
Αγαπητό ημερολόγιο,
έχω την εντύπωσή πως μετά το winters bones όλοι με αντιμετωπιζουν σαν τον θηλυκό ντενιρο της γενιάς μου. Κατάφερα με την 1η μου ταινία να με θεωρούν κατάπληκτη, παρότι μετέπειτα στο hunger games οι περισσότεροι κοιτούσαν το κολάν μου και στο σπιτι στο τέλος του δρόμου αναρωτιοντουσαν, πόσα λευκά φανελάκια μπορεί να μου χει δώσει η παραγωγή για να μη προσέχει κανείς το σενάριο και το παίξιμό. Δε βαριέσαι, 23 χρόνων και υποψήφια για όσκαρ, είμαι καλύτερή από τον ρομπερτ που έχει να σταυρώσει καλή ταινία απο το 1980.
JLaw

8. Vanessa Paradis- Cafe de Flore
Αγαπητό ημερολόγιο,
έχω κουραστεί να με μισούν όλες οι γυναίκες εξαιτίας του Τζόνι. Προχτές, μια με μπουγέλωσε και με καταράστηκε που ένωσα το dna μου με τον πιο άμορφο άνδρα του πλανήτη καταδικαζοντας την κόρη του σε γονίδιο ποντικοφατσας και κενού στα δόντια. Η μόνη μου ελπίδα ότι στην νέα μου ταινία, παίζω την φτωχή μάνα άρρωστου παιδιού. Τι στα κομμάτια, είμαι σίγουρη ότι θα καταφέρω να ταυτιστώ με την μέση γυναικα που θα δει τις ευαισθησίες μου. Σε αφήνω τώρα, παω να διαβάσω τις τελευταίες σελίδες του σεναρίου, το άφησα στο σημείο που ο γιος μου αποκτά καινούρια φίλη.
V.

7.Charlize Theron - Young adult
Αγαπητό ημερολόγιό,
άμα είσαι πεντάμορφη αντιμετωπιζεις πολλά προβλήματά και άσε να λέει ο κοσμος. Το πρώτο και βασικότερο είναι ότι αναγκάζεσαι να υποδύεσαι σειρά κατακαημένων, ψυχολογικά διαλυμένων ρόλων, μόνο και μόνο για να μη λένε ότι βγάζεις λεφτά από το μουτράκι. Μα να με βάζουν να υποδύομαι μια θλιβερή μουρλοκακομοιρα που δεν σταυρώνει άνδρα; Την ίδια χρονιά που υποτίθεται η kstew είναι ομορφότερή από μένα, καθρέπτη, καθρεπτακι μου; Η KSTEW; Τι άλλο μένει, να μου ρίξουν οξύ στα μούτρα;
Σαρλιζ

6.Alicia Vikander - A royal affair
Αγαπητό ημερολόγιό,
μαθαίνω οτι η Κιρα διαδίδει ότι είχα πέντε ατάκες στην Καρενινα για να μην ακούνε τα βλαχοαγγλικα μου. Θα μπορούσα να την ξεμαλλιάσω, αλλά δε θα το κάνω, η αξια της ειναι μικρότερή και από την θρεπτική άξια των κεφταδακιων ΙΚΕΑ. Δεν της φταίει κανείς που την είπαμε να παίξει την πονεμενη μοιχαλιδα και αυτή φερόταν σαν παρτσακλη αλαφροισκιωτη. Αν δεν έχεις μια άλφα ποιότητα κυρα μου, όσα κρινολίνα και θα βάλεις πάντα μια δεύτερή θα είσαι και πάντα μια τυχάρπαστη μελαχροινή Σουηδεζα θα σαρώνει ως βασιλλισα.
Ρούφα το αυγό σου κοριτσάκι
Αλισια

5.Suzanne Clement - Laurence Anyways
Αγαπητό ημερολόγιό,
θεωρώ ότι μου αξίζει όχι μόνο όσκαρ, αλλά και άγαλμα στο κέντρο του Παρισιού. Αυτό δεν ήταν ρόλος πρόκλησή ή  θυσία για την τέχνη, βουτιά στα σαδισμό ήταν. Μα και να είσαι ερωτευμένη με άνδρα που ντύνεται γυναίκα και να παθαινεις ψυχολογικά και να έχεις το χειρότερό βαμμένο μαλλί του κόσμου και να αναγκάζεσαι να φορας 90s ρούχα επί 3 ώρες ταινία; Ούτε στον εχθρό μου.
Σουζι

4. Quvenzhane Wallis - Beasta of the southern wild
Αγαπητό ημερολόγιο,
όλοι μου λένε ότι θα πάρω το όσκαρ και είμαι πολύ χαρούμενη για αυτό. Είναι ωραίο να σου δίνουν βραβεία, όλοι στο σπίτι είναι πολύ χαρούμενοι. Και εγώ είμαι χαρούμενη γιατί έμαθα πολλά νέα πράγματά όπως ας πούμε πως οταν περνάει μια όμορφη γυναίκα δίπλα από την κουζίνα, ανάβουν τα μάτια.
Γκουβενφσθιηοαδξσφκ

3. Fumi Nikaido- Himizu
Αγαπητό ημερολόγιό,
γνώρισα ένα αγόρι πριν μερικές βδομάδες και είμαι τρελή για αυτόν!! Δυστυχώς ομως δεν μου δίνει σημασία και είμαι έτοιμη να σκάσω. Προσπάθησα να του μιλήσω αλλά όποτε ανοίγω το στόμα μου με αγνοεί :-( Μετά του διάβασα ένα ωραίο γαλλικό ποίημα και συνέχισε να με αγνοεί. Όταν δε, του είπα ότι κάθε που με τάραζε μάζευα μια πέτρα και του έδειξα την γεμάτη σακουλιτσα μου, άρχισε να τρέχει τόσο γρήγορα που νομίζω έφτασε Σιβηρία. 
Προφανώς και με γουστάρει, 
Φουμι


2. Anna Paquin- Margaret
Αγαπητό ημερολόγιό,
έχω την εντύπωσή ότι είμαι πολύ σπουδαία ηθοποιός γιατί μου δίνουν διαρκώς κόντρα ρόλους. Γιατί άλλωστε να δίνουν σε έναν τόσο γλυκό και πρόσχαρο άνθρωπό, σπαζαρχιδικους ρόλους, ηλιθίων γυναικών;  Ίσως φταίει που είμαι και σούπερ σέξι και με κάποιον τρόπο πρέπει να τσαλακωθώ. Αχ πολύ με καμαρώνω, αλλά έτσι είμαστε εμείς τα παιδιά θαύματα, πολυεπίπεδα και καταπληκτικά.
Αννα

1. Jessica Chastain- Zero Dark Thirty
Αγαπητό ημερολόγιό,
είναι λίγο ενοχλητικό που σε κάθε ταινία με πρακτορες οι γυναίκες είναι μονόχνοτες, μοναχικές γεροντοκόρες με εμμονές και έρωτα με την δουλειά. Φυσικά και ο δικός μου ρόλος ετσι ειναι, αλλα δε βαριέσαι οσκαρακια να έρχονται, μεχρι πρόπερσι ούτε η μάνα μου δε με ηξερε. Μη ξεχνάς άλλωστε οτι πάντα υπάρχουν και χειρότερα (γκουχ Κλερ Ντεινς γκουχ).
Τζες




Δεν υπάρχουν σχόλια: